Skip to main content
Primer Equip
El tècnic llevantinista recupera a Parri i Ángel en la primera sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha comptat únicament amb dos baixes en la tornada al treball de la primera plantilla llevantinista, Pallardó i Adrián, ja que tant Ángel com Parri, que van caure de la convocatòria divendres passat per lesió, hui han pogut completar la sessió amb el grup i a més han rebut tractament de fisioteràpia al terme de l'entrenament.

Després dels dos dies de descans, la primera esquadra s'ha exercitat en la Ciutat Esportiva de Bunyol, en una sessió en què ha primat el treball físic, tant en el gimnàs com en el terreny de joc, i van finalitzar amb exercicis de possessió.

Els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.