Skip to main content
Primer Equip
El Tribunal Administratiu de l'Esport reduïx la sanció a Ramis a una amonestació
There are no reactions yet. Be the first!

El Tribunal Administratiu de l'Esport ha estimat parcialment el recurs formulat pel Levante UD davant de la decisió del Comité d'Apel·lació de suspendre amb un encontre al jugador Iván Ramis després de ser expulsat amb targeta roja en l'encontre corresponent a la Jornada 24 davant del Granada CF. El TAD ha reduït la sanció a una amonestació.

Recordem que el Comité de Competició va acordar suspendre amb quatre encontres al central mallorquí. El Levante UD va recórrer este acord davant del Comité d'Apel·lació, que va deixar la sanció en un partit, i els servicis jurídics van anunciar que sol·licitarien la suspensió cautelar davant del TAD, que finalment li va ser concedida. Després d'estudiar el recurs imposat per l'entitat, finalment el Tribunal Administratiu de l'Esport ha decidit reduir la sanció a una amonestació.

D'esta manera, Iván Ramis no estarà a disposició de l'entrenador Lucas Alcaraz per a l´encontre d'este dissabte davant de la UD Almeria ja que amb esta amonestació el jugador haurà de complir partit de sanció per acumulació d'amonestacions.