Skip to main content
Primer Equip
El Zhar, Iborra i Xavi Torres no han participat en la sessió matinal per un procés gripal
There are no reactions yet. Be the first!

El Zhar, Iborra i Xavi Torres no s'han exercitat en el retrobament amb les sessions de treball, en la jornada de hui dimecres 1 de febrer, per distints processos gripals acompanyats de febra. El Zhar ni tan sols s'ha personat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva mentres que Xavi Torres ha canviat el verd pel gimnàs i Iborra s´ha anat al seu domicili.

Per la seua banda, Juanfran ha rebut tractament de fisioteràpia en la sala mèdica de Buñol. El lateral presenta molèsties en el quint dit del peu dret i no ha botat al terreny de joc en el segon entrenament de la setmana. Juanlu ha completat un treball específic de recuperació que complementarà amb una nova sessió vespertina en el Complex de La Calderona. Barkero i Keylor seguixen el procés de restauració pautat de les seues respectives lesions. El mediapunta i l'arquer seguixen allunyats del verd.

Barkero s'ha desplaçat a les 8:00 hores a Castelló per a efectuar una nova sessió d'oxigenació en la cambra hiperbàrica en l'Hospital General. Més tard s'ha incorporat a l'entrenament per a realitzar un treball personalitzat en el gimnàs. Juan Ignacio Martínez ha comptat hui amb dènou futbolistes en la matinal desenrotllada a Buñol. Coronado, Mario, Iván, Higón i Roger marquen la representació del filial, encara que formen part del paisatge quotidià dels entrenaments de la primera plantilla dels últims temps.

El tècnic ha incidit en distintes pràctiques de possessió i pressió per a finalitzar amb distints partits condicionats. El grup es traslladarà demà a l'Estadi Ciutat de València per a estructurar, a porta tancada, la tercera sessió de la setmana des de les 10:30 hores.