Skip to main content
Primer Equip
El Zhar reprén els entrenaments en les instal·lacions del Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Nabil El Zhar s'ha reincorporat als entrenaments després de superar la gastroenteritis que li va impedir participar en la jornada d'ahir en la sessió realitzada en la Ciutat Esportiva. L'atacant ha participat amb normalitat en la jornada vespertina que el planter ha desenrotllat a porta tancada en el Ciutat de València des de les 19:00 hores.

Per la seua banda, Munúa ha completat el treball específic realitzat per Pepe Martínez-Puig junt amb els arquers granotes i s'ha retirat per a rebre fisioteràpia, si bé les molèsties físiques que patia han remés, mentres que Juanfran seguix el procés de recuperació de la lesió en el genoll que va patir en el partit entre el Levamte i el Perugia. Juan Ignacio Martínez ha programat una sessió tecnicotàctica sobre la gespa, acabat d'implantar durant este estiu, del coliseu blaugrana. De fet, els jugadors han xafat el verd per primera vegada en el període estival. El preparador ha comptat amb la totalitat dels efectius, amb la inclusió de Gekas i Christian Lell, amb l'excepció de Kelor Navas present ahir en el partit de seleccions entre Costa Rica i Perú.