Skip to main content
Primer Equip
Els abonats de mitja temporada podran beneficiar-se del descompte en la Copa del Rei per a ?Valent - Abonats?
There are no reactions yet. Be the first!

Els abonats que adquirisquen el seu passe de mitja temporada en la Campanya que realitzarà el Levante UD en els pròxims dies, tindran tractament d'abonat en la Campanya “Ser Valents costa menys” per a la compra d'entrades de Copa del Rei en el xoc davant del Real Madrid.

D'esta manera, els nous abonats podran beneficiar-se dels preus per a la Copa, per la qual cosa les entrades per a presenciar el partit ant el conjunt de Mourinho, els costaran únicament entre 15 Euros i 30 Euros, depenent de la zona en què compren el seu passe.

El president del Levante UD, Quico Catalán presentarà la Campanya d'Abonaments de mitja temporada, el dimecres a les 12:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.