Skip to main content
Primer Equip
Els abonats del Levante UD podran adquirir dos entrades per a l'encontre davant del CD Castelló al preu de 5 euros cada una
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD necessita, més que mai en este tram final de la temporada, el suport dels seguidors llevantinistes. El pròxim cap de setmana l'esquadra blaugrana disputarà una autèntica final en l'Estadi Ciutat de València davant del CD Castellón. L'afició haurà de ser el jugador número 12 i des del xiulit inicial mostrar tot el seu suport als seus futbolistes perquè este partit decisiu es decante a favor dels locals.

L'entitat llevantinista, conscient de la importància del mencionat encontre, ha posat en marxa una promoció destinada als seus abonats de principi de temporada i també als que van adquirir el seu passe semestral (queden, per tant, exclosos els abonaments de 20 euros).

Per mitjà d'esta iniciativa, els abonats llevantinistes tenen l'oportunitat de retirar fins a dijous que ve dos entrades de la zona corresponent al seu passe a un preu de 5 euros cada una. Des d'esta mateixa vesprada i fins a dijous que ve, els abonats que vullguen aprofitar-se d'esta promoció han de personar-se en la Taquilla de l'Estadi Ciutat de València i presentar el seu passe en horari de 10 a 14 h. i de 16:30 a 19:30 h.

Durant el divendres, el Levante UD dóna l'oportunitat als seus abonats de retirar totes les entrades que desitgen, sempre de la zona del seu abonament, al preu de 5 euros cada localitat. L'horari per a adquirir estes entrades continuarà sent de 10 a 14 h. i de 16:30 a 19:30 h.

Esta promoció estarà activa fins al divendres i per a aprofitar-se de la mateixa serà imprescindible presentar el passe de principi de temporada o semestral de la present temporada.