Skip to main content
Primer Equip
Els abonats poden retirar una invitació per al Levante UD-SD Eibar fins demà al migdia. Últimes 1.000 entrades!
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD recorda a tots els seus abonats que demà divendres al migdia finalitza el termini per a poder retirar una entrada de manera gratuïta per a l'encontre davant de la SD Eibar que es disputarà a les 20:45 hores en l'Estadi Ciutat de València.

Des de l'entitat llevantinista s'aconsella acudir a les taquilles del coliseu blaugrana o a la Tenda Granota com més prompte millor, ja que tan sols queden 1.000 entrades i es disposa d'aforament en les zones de Gol Alboraya i Grada Animació.  Als abonats de Tribuna, Grada Central i Gol Orriols se'ls entregarà una invitació de Gol Alboraya fins a completar aforament.

L'horari per a retirar estes invitacions és el següent:

Taquilles de l'Estadi Ciutat de València
*Dijous, de 10 a 14h. I de 17 a 20h.
*Divendres, de 10 a 14h.

Tenda Granota (C/ Colom, cantó Plaça dels Pinazo)
*Dijous, de 10 a 21h. Ininterrompudament

IMPORTANT: El divendres a la vesprada no es podran retirar estes invitacions.