Skip to main content
Primer Equip
Els aficionats del Levante UD es personen de manera constant en les taquilles per a adquirir l´abonament
There are no reactions yet. Be the first!

Els aficionats del Levante UD continuen acudint de manera constant a les taquilles de l'Estadi Ciutat de València per a adquirir el seu abonament per a la temporada 10/11.

Recordem que fins demà divendres els abonats de la passada campanya tenen reservada la seua localitat, mentres que a partir del dilluns dia 19 estos seients quedaran alliberats.

Hem parlat amb dos dels abonats que en el dia de hui han adquirit el passe per a conéixer la seua opinió sobre la política de preus dels passes de l'entitat llevantinista i palpar la il·lusió que suposa tornar a presenciar els partits del Levante UD en Primera Divisió.

A continuació pots veure el vídeo.