Skip to main content
Primer Equip
Els genets del Rodeo Europe Tour 2009 visiten a la primera plantilla en l´entrenament
There are no reactions yet. Be the first!

Els genets participants en el Rodeo Europe Tour 2009, que se celebra este cap de setmana en la Plaça de Bous de València (dissabte i diumenge a les 20 hores), han visitat este matí a la primera plantilla del Levante UD durant la sessió d'entrenament, per a invitar-los a viure en directe la màgia d'este espectacle.

Els cowboys han demostrat alguna de les seues habilitats amb el llaç sobre la gespa del Ciutat de València, i inclús s'han atrevit a canviar-lo pel baló de joc. a canviar-lo pel baló

La primera plantilla ha acceptat gustosa la invitació al Rodeo i assistirà a la cita el diumenge a les 20 hores.

El planter, ha obsequiat els genets amb bufandes i banderes commemoratives del centenari de l'entitat.

Al final, cowboys i jugadors han posat junts per a la foto final i s'han desitjat sort per a les seues respectives cites del cap de setmana.