Skip to main content
Primer Equip
Els jugadors del Levante UD van lluir camisetes en senyal de suport a Ramón Victoria
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors del Levante UD van eixir al terreny de joc en l'encontre disputat esta vesprada davant de la Real Sociedad, amb camisetes que lluïen el lema "Ànim Don Ramón" en senyal de suport al president d'Honor de l'entitat llevantinista, Ramón Victoria, que es troba hospitalitzat en la Clínica Quirón des de finals del mes de desembre.