Skip to main content
Fútbol Base
Els llevantinistes convocats per al Campionat de Seleccions autonòmiques s'exercitaran demà a Catarroja
There are no reactions yet. Be the first!

Els sis futbolistes de les categories de formació del Levante UD que han sigut convocats per les Seleccions valencianes Sub-14 i Sub-18 per a la disputa de la segona fase del Campionat nacional de Seleccions autonòmiques, s'exercitaran demà dimecres amb els seus respectius combinats en el Camp Mundial 82 de Catarroja.

Així, Álvaro Alós i Marc Antolí, per la Sub-14, i Óscar Pozo, Vicente Gozalbo, Jalid Kerkich i José Marco Higón, per la Sub-18, emprendran viatge a terres gallegues dijous que ve per a participar en este campionat els dies 20 i 21.

El calendari dels partits és el següent:

Divendres 20 de març

10 h. Valenciana-Gallega (Sub-14)

12 h. Valenciana-Gallega (Sub-18)

Dissabte 21 de març

10 h. Valenciana-Navarra (Sub-14)

12 h. Valenciana-Navarra (Sub-18)