Skip to main content
Primer Equip
Els Veterans guanyen el II Trofeu Don Ramón Victoria
There are no reactions yet. Be the first!

El Camp de la Malvarrosa va acollir en el dia d'ahir el II Trofeu Don Ramón Victoria, organitzat per la Peña El Ascenso, amb motiu del seu sext aniversari.

Els veterans del Levante UD es van proclamar campions d'este trofeu en la tanda de penals, després d'empatar a dos tants amb els components de la Peña El Ascenso.

El president d'Honor llevantinista, Paco Fenollosa, i el vicepresident de l'entitat, Tomás Pérez, van ser els representants del club que van assistir a la cita. El nebot de D. Ramón Victòria, Enrique, va ser l'encarregat d'entregar els distints trofeus del torneig.