Skip to main content
Veterans
Els Veterans guanyen el seu segon partit de la Lliga Zona Levante (0-1)
There are no reactions yet. Be the first!

Els Veterans del Levante UD es van imposar per 0-1 a l'Albacete Futbol en l'encontre disputat dissabte passat en Quintanar del Rei, corresponent a la segona jornada de la Lliga Zona Levante.

El partit, que va enfrontar als dos primers classificats de la passada campanya, es va decantar a favor dels visitants gràcies al gol de P. Ariño, anotat en el minut 28.

Amb esta victòria, el Levante UD suma els sis punts disputats fins al moment. El pròxim compromís enfrontarà als llevantinistes i al CD Olimpic de Xàtiva en l'Estadi La Murta.

Albacete Balompié: Juan, Ponce, Juanon, Wily, Abraham, Alejandro, Ignacio, Corredor, Márquez, Sito i Cifo. També van jugar Soriano, Alcahud I i Alcahud II.

Levante UD: Mora, Cervera, Álex, Félix Carvallo, Juanito, J. Requena, Monti, Soria, Bernácer, A. Ramos i P. Ariño. També van jugar Bravo, Jovi i Lázaro.

L'Associació de Veterans del Levante UD vol agrair el bon tracte rebut, tant per l'Albacete Balompié com pel consistori de Quintanar del Rey.