La plantilla del Levante s'exercitarà demà, dilluns 13 d'agost, des de les 9:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol a porta tancada. El grup reprendrà el treball a fi de la preparació del duel davant de l'Atlètic de Madrid, de diumenge que ve 19 d'agost, que inaugura la Lliga BBVA del curs 2012-2013. Els mitjans gràfics i audiovisuals podran seguir les evolucions de la sessió durant els primers vint minuts de l'entrenament.