Skip to main content
Primer Equip
Entrenament a porta tancada en les instal.lacions de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante s'ha exercitat este matí, des de les 11:00 hores, en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Juan Ignacio Martínez ha comptat per a l'última sessió de la present setmana amb la totalitat de la plantilla amb l'única excepció de Juanlu, qui ha treballat al marge junt amb els recuperadors de la societat blaugrana. Koné, incorporat en la jornada d'ahir als entrenaments del bloc, ha tornat a completar la matinal efectuada sobre el verd del coliseu d'Orriols. Este fet alimenta les opcions que el futbolista africà lidere l'eix de l'atac blaugrana en el partit davant del Real Betis que es disputarà demà, dilluns 5 de març, des de les 21:00 hores. El planter blaugrana ha desenrotllat durant una hora i mitja un treball tecnicotàctic. El grup ha refrescat l'estratègia i ha executat accions a baló parat.