La plantilla llevantinista tornarà al treball, després de la victòria davant del filial sevillista, demà dilluns a les 10 hores en La Calderona, on està previst que els jugadors que més minuts han tingut en la jornada de hui, realitzen sessió de recuperació en estes instal·lacions.
La resta de la plantilla treballarà amb major intensitat amb baló.