Skip to main content
Primer Equip
Entrenament vespertí de la plantilla llevantinista en Oliva
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s'ha exercitat esta vesprada en Oliva a les ordes del tècnic Luis García, en una sessió de treball físic.

Els llevantinistas han realitzat diferents exercicis físics, destacant les sèries de resistència en què els jugadors han corregut un total de huit mil metres, en les dos hores que ha durat la sessió vespertina.

La primera esquadra granota continuarà amb els entrenaments demà dissabte en Oliva, quan està previst s'exerciten en doble sessió; a les 9 hores i a les 19 hores.