Skip to main content
Primer Equip
Entrenament vespertí en la Ciutat Esportiva
There are no reactions yet. Be the first!

El planter s'ha exercitat esta vesprada en la Ciutat Esportiva de Buñol, en una sessió en què el grup s'ha dividit en dos; per un costat van treballar els jugadors que van disposar de més minuts en el partit davant de l'Almeria, que van realitzar recuperació, mentres que la resta va treballar amb un circuit de força i futbol reduït.

Xavi Torres, Héctor Rodas, Iborra i Miguel Pérez van realitzar un treball específic de readaptació junt amb Félix Vicente a més de rebre tractament de fisioteràpia.