Skip to main content
Primer Equip
Esmorzar de germandat en el baret d'Antonio
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha decidit trencar este migdia la rutina habitual que envolta a la concentració i ha mudat el menjador de l'Hotel Atlàntic pel baret d'Antonio, un bar especialitzat en marisc situat als peus de l'oceà Atlàntic. Tots els estaments desplaçats fins a la concentració en Illa Canela, amb Manolo Salvador, Miguel Ángel Ruiz i Joaquín Caparrós al front, inclosos els representants dels mitjans de comunicació, han compartit menjar. L'acte ha permés estretir els llaços entre els integrants del grup en una jornada que ha trencat l'ascètica vida d'este període de la preparació. Els jugadors blaugranes no s'han exercitat esta vesprada. El grup tornarà demà dijous als entrenaments en sessió matinal i vespertina per a preparar el duel davant del Benfica de divendres que ve que tancarà el stage en terres onubenses.