Skip to main content
Femení
Esther, amb la Selecció espanyola Sub-19 per a l´últim encontre del Minitorneig d´elit del IX Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!

Esther González podria jugar demà dijous amb la Selecció espanyola Sub-19 l'últim encontre del Minitorneig d'elit del IX Campionat d'Europa.

La davantera llevantinista ha participat en els dos partits disputats anteriorment, anotant un gol, i demà dijous podria tornar a defendre l'elàstica espanyola davant de Rússia.

Després de la derrota encaixada davant d'Islàndia per 2-3 i el triomf aconseguit enfront de la República Txeca, la classificació d'Espanya per al Campionat d'Europa passa per guanyar demà davant de Rússia i esperar la derrota o l'empat d'Islàndia.