Skip to main content
Femení
Esther, Anabel, Sandra i Yana s´imposen amb la Selecció espanyola Sub-19 a Bòsnia
There are no reactions yet. Be the first!

La Selecció espanyola Sub-19, en la que es troben les llevantinistes Esther, Anabel, Sandra i Yana, es va imposar dissabte passat a Bòsnia per un contundent 4-0 en el primer partit del minitorneig corresponent al X Campionat d'Europa, celebrat en el “Asim Ferhatovic Hace Stadion” de Sarajevo.

Amb este triomf les espanyoles es classifiquen en la segona posició del Grup 3, empatades a punts amb Dinamarca.

El pròxim compromís se celebrarà a les 15 hores de hui dilluns davant de Grècia.