Esther, convocada per a disputar el Minitorneig de classificació del Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!
La jugadora del Levante UD Femení, Esther González, ha emprés viatge este matí per a preparar i jugar amb la Selecció espanyola Sub-19 el Minitorneig de classificació del Campionat d'Europa Femení, que se celebrarà en Baku (Azerbaijan) del 19 al 24 de setembre.
El combinat nacional iniciarà hui la seua concentració i realitzarà dobles sessions d'entrenament fins al dijous, data en què viatjaran a Baku.
El calendari de partits del Minitorneig és la següent: