Skip to main content
Femení
Esther, convocada per a disputar el Minitorneig de classificació del Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Esther González, ha emprés viatge este matí per a preparar i jugar amb la Selecció espanyola Sub-19 el Minitorneig de classificació del Campionat d'Europa Femení, que se celebrarà en Baku (Azerbaijan) del 19 al 24 de setembre.

El combinat nacional iniciarà hui la seua concentració i realitzarà dobles sessions d'entrenament fins al dijous, data en què viatjaran a Baku.

El calendari de partits del Minitorneig és la següent:

19 de setembre

18 h. Espanya-Azerbaijan

21 de setembre

15 h. Espanya-Xipre

24 de setembre

16 h. Ucraïna-Espanya