Skip to main content
Femení
Esther González, Anabel Martínez i Sandra Paños, convocades per la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores Esther González, Anabel Martínez i Sandra Paños han sigut convocades per la Selecció espanyola Sub-19 per a la fase de preparació i minitorneig, corresponent al X Campionat d'Europa, que se celebraran del 6 al 9 de setembre en Las Rozas (Madrid) i del 10 al 17 de setembre a Sarajevo (Bosnia-Herzegovina), respectivament.

Les tres llevantinistes hauran d'estar dilluns que ve dia 6 en l'aeroport de Madrid per a emprendre la seua concentració a les ordes del seleccionador nacional Sub-19.

Des de la seua arribada i fins al 9 de setembre, el combinat nacional s'exercitarà en sessions de matí i vesprada, mentres que el dia 10 emprendrà viatge a Bosnia-Herzegovina.

El calendari d'encontres és el següent:

11 de setembre

15 h. Espanya-Bosnia

13 de setembre

15 h. Grècia-Espanya

16 de setembre

15 h. Espanya-Dinamarca