Skip to main content
Femení
Esther González, convocada per a exercitar-se amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

La davantera del Levante UD Femení, Esther González, ha sigut convocada per als entrenaments de la Selecció espanyola Sub-19 que se celebraran del 22 al 24 de febrer en Las Rozas.

La jugadora llevantinista ha d'estar el dilluns a la vesprada en la dàrsena d'autocars de la Terminal 4 de l'Aeroport de Barajas per a a continuació dirigir-se, junt amb la resta de convocades, a Las Rozas.

Els entrenaments es realitzaran els dies 22, 23 i 24 de febrer, sent este últim dia la data marcada per a la tornada a València.