Skip to main content
Femení
Esther González i Anabel Martínez inicien esta vesprada la concentració amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

Les jugadores del Levante UD Femení, Esther González i Anabel Martínez, es desplaçaran en el dia de hui a Madrid per a concentrar-se amb la Selecció espanyola Sub-19 fins a dimecres que ve.

Ambdós futbolistes estan citades perquè esta vesprada acudisquen a la dàrsena d'autocars de la Terminal 4 de l'Aeroport de Barajas i des d'ací s'aniran a Las Rozas amb la resta de convocades.

Els entrenaments se celebraran esta vesprada, demà dimarts i el dimecres. Després de l'esmorzar del dimecres, les jugadores tornaran a les seues ciutats.