Esther i Alba Redondo, convocades per la Selecció espanyola per a jugar enfront de Països Baixos i Mèxic
There are no reactions yet. Be the first!
Les jugadores del Levante UD Esther González i Alba Redondo han sigut convocades per la Selecció espanyola per als partits que hauran de disputar les de Jorge Vilda els pròxims dies 9 i 13 d'abril enfront de Països Baixos i Mèxic, respectivament. Els dos partits es jugaran a Marbella des de les 19:00 hores.