Skip to main content
Femení
Esther torna a marcar amb la Selecció espanyola Sub-19
There are no reactions yet. Be the first!

La Selecció espanyola Sub-19 va golejar per 4-1 a Xipre en el segon compromís del Minitorneig de classificació del Campionat d'Europa. Si en el primer encontre disputat dissabte passat, la jugadora del Levante UD Femení, Esther González, va donar la victòria al combinat nacional a l'anotar els dos únics tants del partit, en el dia de hui la davantera granota ha tornat a veure porteria.

Esther va botar al terreny de joc en el minut 56 del transcurs de l'encontre i va ser l'autora del quart gol espanyol que es va anotar en el temps de prolongació.

El pròxim compromís de la Selecció espanyola se celebrarà el dijous a les 13 hores davant d'Ucraïna.