Skip to main content
Femení
Excel·lent participació de Paula Guerrero amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

La Selecció espanyola Sub-17 va aconseguir classificar-se per a la Fase Final de l'Eurocopa que es disputarà el pròxim estiu en Nyon. L'últim partit disputat davant de França va acabar amb empat a 1 però, gràcies als resultats obtinguts enfront de Finlàndia i Irlanda del Nord, el combinat nacional va aconseguir el passe a la Fase Final. Les espanyoles van afrontar este últim encontre com primera de grup, per davant de les franceses, i amb l'empat van eliminar les vigents campiones d'Europa en la categoria de futbol femení Sub-17.

El balanç de la llvantinista Paula Guerreroen esta fase és de dos partits disputats, un com titular i un altre com a suplent, i una participació important en el meritori passe d'Espanya a la Fase Final.

La selecció treballarà a partir d'ara amb la ment posada en la Fase Final que es disputarà del 25 al 28 de juny del 2013 en l'estadi Colovray, junt amb la seu de la UEFA en Nyon. No es coneixen encara els rivals perquè la UEFA ha hagut d'ajornar partits dels altres grups de classificació degut a les fortes nevades caigudes en les seus on s'estaven disputant les fases de classificació.