Skip to main content
Primer Equip
Farinós es perdrà el partit davant del Real Betis per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Farinós es perdrà el pròxim partit davant del Real Betis Balompié per sanció, després que la passada jornada vera la quinta cartolina groga que ocasiona suspensió. En el positiu, Juan Ignacio recupera a Asier del Horno que va estar sancionat davant del RCD Espanyol, per acumulació de grogues.

D'altra banda, Juanfran s'unix al grup de jugadors advertits de sanció junt amb Iborra, Botelho i Munúa, amb quatre cartolines grogues cada u. La resta de jugadors amb amonestacions és el següent; amb 3 targetes es troben Rubén i Valdo; amb 2 cartolines estan Xavi Torres, Barkero, Gustavo Cabral, Koné i Pedro López mentres que tenen únicament 1 amonestació Ballesteros, Juanlu, Pallardó, Óscar Serrano i El Zhar.