Farinós i Asier del Horno es reintegren al treball del grup
There are no reactions yet. Be the first!
Javier Farinós i Asier del Horno s'han reintegrat al grup en la sessió matinal que la plantilla ha efectuat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 10:30 hores. El centrecampiste i el defensor han completat l'entrenament, si bé no han realitzat la pràctica de futbol que ha tancat la matinal per precaució. Farinós va descendir les càrregues establides en les últimes jornades de la passada setmana després de presentar una sobrecàrrega en la cama que no va resultar lesionada en el transcurs del partit entre el Levante i el Peñarol. Tal com estava establit, el futbolista s'ha reintegrat amb la resta del col·lectiu en la jornada de treball posterior al dia de descans.