Skip to main content
Primer Equip
Farinós reprén el treball quotidià i la infermeria es buida
There are no reactions yet. Be the first!

Javier Farinós ha tornat als entrenaments junt amb la resta dels integrants de la primera plantilla este matí, coincidint amb la sessió matinal que ha reunit al col·lectiu blaugrana en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva des de les 10.30 hores. El centrecampista s'ha exercitat al marge del grup durant les primeres jornades de la present setmana després d'acabar el partit davant del Sevilla amb molèsties físiques, si bé les proves mèdiques efectuades amb posterioritat van descartar que el jugador patira una lesió d'abast en els isquiotibials com prova la seua incorporació als entrenaments.

La veritat, és que la infermeria del Levante es va buidant. En la jornada d'ahir, sobre el verd d'Estadi Ciutat de València, van tornar Ballesteros i Wellington. Hui el torn ha sigut per a Farinós. D'esta manera, únicament Asier del Horno treballa fora de l'entorn del col·lectiu blaugrana.