El Levante va posar punt final a la seua participació en la present edició de la Copa del Rei després d'afrontar el partit de tornada dels Quarts de Final enfront del València resolt amb èxit pel grup que dirigix Unai Emery (0-3). L'esquadra granota es despedix de la competició després de superar l'eliminatòria de setzens, després de véncer al Deportivo de La Corunya, la barrera dels octaus, amb victòria global enfront de l'Alcorcón, i enfrontar-se al València en Quarts de Final, un espai que no xafava des de la dècada dels anys quaranta.