Fran es vincula amb el Levante UD per a incorporar-se al filial
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD B s'ha reforçat amb un nou futbolista. Fran, central nascut a Alacant, recala en les files del filial llevantinista procedent del Pego CF, on la temporada passada va disputar 35 encontres i va anotar un gol.
En l'anterior campanya, va defendre l'elàstica de la UD Marbella en 2a Divisió B, així com la de l'Andorra CF, mentres que en la 06/07 va jugar en Divisió d'Honor amb el RCD Espanyol. Fran va arribar al conjunt periquito provinent de l'Hércules CF.
El central ha sigut un dels habituals de la Selecció valenciana, en la seua categoria Sub-14, Sub-16 i Sub-18. Amb esta última va ser Subcampió d'Espanya.