Gorka Gardeazábal Gómez (18-08-1972, Bilbao) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre de dissabte que ve que enfrontarà en el Ciutat de València a Levante UD i Cádiz CF, a partir de les 20 hores.
Este col·legiat del comité basc, que complix la seua quinta temporada en la categoria de plata del futbol espanyol únicament li ha arbitrat dos encontres al Levante UD; un en la campanya 05/06, a casa davant del Lleida amb victòria dels llevantinistes per 2-0 (gols de Carmelo i Harte), i un altre en la campanya 08/09 amb victòria per 3-1 davant de l'Albacete Balompié (gols de Geijo-2- i Tena).
Gorka Gardeazábal Gómez estarà assistit per Raúl Gago Santaolalla i Ricardo Peñafiel Montalvo, ambdós del col·legi basc, mentres que de quart àrbitre actuarà Juan Manuel Vico Moreno, del comité català.