Skip to main content
Primer Equip
Gardeazábal Gómez dirigirà el Levante UD-UD Las Palmas
There are no reactions yet. Be the first!

Gorka Gardeazábal Gómez (18-08-1972, Bilbao) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre de dissabte que ve que enfrontarà a Levante UD i Las Palmas, en el Ciutat de València a partir de les 18 hores.

Este col·legiat del comité basc, que complix la seua quinta temporada en la categoria de plata del futbol espanyol li ha arbitrat quatre encontres al Levante UD en la seua història.

En la present campanya ho ha fet en dos ocasions; davant del Cadis a casa, en un partit que va finalitzar amb empat a un gol i on va amonestar Robusté, Pallardó i Cendrós, i davant del Castelló en Castalia (0-0), amb amonestacions a Xisco Muñoz, Juanlu i Rubén.

En la campanya 05/06 va impartir justícia a casa davant del Lleida amb victòria dels llevantinistes per 2-0 (gols de Carmelo i Harte), finalment va dirigir en la campanya 08/09 amb victòria per 3-1 davant de l'Albacete Balompié (gols de Geijo-2- i Tena).

En la present temporada ha dirigit un total de nou encontres que es van saldar amb dos victòries locals, quatre empats i tres victòries visitants. Ha mostrat 28 targetes als locals per 29 als visitants, amb una mitjana de 6,33 cartolines per partit, i hi ha assenyalat únicament un penal favorable als visitants.

Gorka Gardeazábal Gómez estarà assistit per Raúl Gago Santaolalla i Ricardo Peñafiel Montalvo, ambdós del col·legi basc, mentres que de quart àrbitre Navarro Fuentes, també del comité murcià.