Skip to main content
Primer Equip
Gardeazábal Gómez dirigirà l´encontre Levante UD-Albacete Balompié
There are no reactions yet. Be the first!

Gorka Gardeazábal Gómez (18-08-1972, Bilbao) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre de dissabte que ve que enfrontarà en el Ciutat de València a Levante UD i Albacete Balompié, a partir de les 18:30 hores.

Este col·legiat, del comité basc, complix la seua quarta temporada en la categoria de plata del futbol espanyol després de debutar el 4 de setembre del 2005 en un encontre que va enfrontar a l'Elx i al Lorca en l'Estadi Martínez Valero (1-3). Des d'eixa data ha dirigit un total de 65 confrontacions que s'han resolt amb 25 victòries locals, 19 empats i 21 triomfs forans.

Al Levante UD únicament li ha arbitrat un encontre en la campanya 05/06, a casa davant del Lleida amb victòria dels llevantinistes per 2-0 (gols de Carmelo i Harte).

En la present temporada ha dirigit 7 partits que es van saldar amb 3 victòries locals, 2 empats i 2 victòries visitants. Ha mostrat 25 targetes als locals per 18 als visitants, amb una mitjana de 6,1 targetes per partit. A més hi ha assenyalat un penal favorable a cada equip.

Gorka Gardeazábal Gómez estarà assistit per Aitor Laviña Plagaro i Ricardo Peñafiel Montalvo, ambdós del col·legi basc, mentres que de quart àrbitre actuarà Gustavo Reboll López, del comité català.