Skip to main content
Atlético Levante UD
Gil i Beni causaran baixa per a l´encontre davant del CD Onda per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors del Levante UD B, Gil i Beni, no estaran a disposició del tècnic José Gómez el pròxim cap de setmana pel fet que ambdós futbolistes hauran de complir partit de sanció per acumulació d'amonestacions.

Els dos centrals del filial llevantinista van veure diumenge passat davant del FC Jove Espanyol la quinta cartolina groga del primer cicle d'amonestacions, per la qual cosa ambdós es perdran l'encontre de diumenge que ve enfront del CD Onda.