Skip to main content
Primer Equip
Gil Manzano dirigirà l´encontre UD Salamanca-Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

Jesús Gil Manzano (Don Benito, 4 de febrer de 1984) ha sigut el col·legiat designat per a dirigir l'encontre UD Salamanca-Levante UD que es disputa dissabte que ve a les 18 hores en l'Estadi L'Helmántico.

Este àrbitre, del col·legi extremeny, és debutant en la categoria de plata del futbol espanyol i no ha dirigit mai als llevantinistes.

Gil Manzano estarà assistit per Orellana Benítez, del col·legi català i Nevado Rodríguez, del col·legi extremeny, mentres que de quart àrbitre actuarà Bikandi Garrido, del col·legi basc.