Puebla: Emedine, Gema, Cristiane (Esther, min. 57), Azahara, María Gómez (Rocío, min. 66), Piedad, Laura (Meme, min. 60), Vicky, Anita, Estefa, Lorena.
Levante UD: Mariajo (Diana, min. 68), Marina, Maider, Ruth, Montse, María Pérez (Guru, min. 57), Goretti (Naiara, min. 68), María, Laura Del Río, Conti (Rosa Castillo, min. 74), Mariví.
Àrbitre: Quintero Siles.
Gols:
0-1.María Pérez, min. 9
0-2.Conti, min. 15
0-3.Laura Del Río, min. 49
0-4.Guru, min. 62
0-5.Laura Del Río, min. 64
0-6.Conti, min. 71
El Levante UD Femení va començar la Superlliga de la millor manera possible: guanyant per golejada. Sobre el terreny de joc tan sols va haver-hi un equip i eixe va ser el dirigit per José Arastey.
Les ocasions per part visitant es van succeir una vegada i una altra. Prompte van començar les llevantinistes a sumar gols en el seu caseller i és que als nou minuts María Pérez ja va pujar al marcador el primer del matí i tan sols sis minuts després Conti també es va estrenar com a golejadora amb l'elàstica blaugrana en Superlliga.
Després del pas per vestuaris, les levantinistas volien més i Laura del Río, després d'una bonica jugada individual per banda dreta, va llançar l'esfèric des de fora de l'àrea i va anotar el 0-3. Guru i Laura del Río, respectivament, van ser les protagonistes del quart i quint, i Conti, en el minut 71, després d'un centre de Guru des de banda dreta, va anotar de cap el 0-6 definitiu.