Gorka Larrea ha hagut de retirar-se del terreny de joc en el partit ant l'Albacete al patir una luxació en l'home dret, i els servicis mèdics han hagut de reduir-se-la en el vestuari, abans de traslladar-lo a l'hospital.
El centrecampista basc ha sigut ingressat en l'Hospital 9 d'octubre, on se li han realitzat radiografies del muscle afectat, però esta nit ja podrà descansar en el seu domicili.
El cap dels servicis mèdics llevantinistes, Rafael Plaza, ha informat que la lesió obligarà a Gorka Larrea a estar apartat aproximadament unes quatre setmanes, per la qual cosa tornarà a estar disponible per a Luis García després de la parada nadalenca.