Skip to main content
Primer Equip
Gorka Larrea renova una temporada més amb el Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD i Gorka Larrea han arribat a un acord perquè el futbolista de Sant Sebastià amplie la seua vinculació amb l'entitat llevantinista durant una temporada més.

El centrecampista va recalar en les files del club blaugrana a l'agost del 2008 procedent de la Real Sociedad i des de llavors ha defés l'elàstica llevantinista en un total de 52 compromisos de la Lliga Adelante.

En l'últim tram de la campanya 09/10, concretament en el mes de maig, Gorka va patir un esglai en la seua trajectòria al ser-li detectada una trombosi venosa profunda de les venes del bessó de la seua cama dreta que li va obligar a guardar repòs i, per tant, a perdre's el que restava de temporada.

La força i l'optimisme que caracteritzen el jugador han propiciat que Gorka s'haja recuperat de la seua lesió i que estiga en plenes condicions per a realitzar la pretemporada a les ordes de Luis García a partir del 16 de juliol.