Skip to main content
Fútbol Base
Gran actuació dels llevantinistes en el I Torneig Internacional Ciutat de la Ceràmica
There are no reactions yet. Be the first!

El Cadete A del Levante UD va quallar una gran actuació en el I Torneig Internacional de Futbol Base Manises Ciutat de la Ceràmica. Els jóvens llevantinistes van arrancar el torneig golejant al Manises CF per 6-0. No obstant això, els granotes no van tindre la mateixa sort en el segon encontre que van jugar enfront del Real Madrid CF, que a la fi es va proclamar campió del torneig, i van caure derrotats per 0-2. A pesar d'això, la moral de l'esquadra blaugrana no va decaure i en el tercer compromís celebrat davant de l'AC Milà va haver-hi victòria granota per 0-2.

Els llevantinistes es van classificar en segona posició dins del seu grup, per la qual cosa van disputar el encontre pel tercer i quart lloc del torneig. Els granotes van véncer davant del RCD Mallorca amb el resultat de 2-1 i per tant es van alçar amb la tercera posició.

Així mateix, el futbolista blaugrana Paco Rodríguez va ser el màxim golejador del torneig.

Per la seua banda, tant els alevins com els benjamins del Levante UD es van classificar en quarta posició.