Skip to main content
Femení
Gran participació de Neus Motoso i Anabel Martínez amb la Selecció espanyola Sub-17
There are no reactions yet. Be the first!

Les dos futbolistes de les categories inferiors del Levante UD Femení que es troben amb la Selecció espanyola Sub-17, Neus Motoso i Anabel Martínez, van participar de forma reeixida en l'encontre que va disputar este migdia el combinat nacional enfront de Croàcia en Mogosoaia (Romania), corresponent al Minitorneig de classificació del II Campionat d'Europa.

Les espanyoles van véncer per 3-0 al seu rival, sent la llevantinista Neus Motoso l'encarregada d'inaugurar el marcador favorable a la seua esquadra. La jugadora granota va ser substituïda en el minut 69 de l'encontre, mentres que Anabel Martínez va defendre els interessos espanyols durant els noranta minuts del partit.

El pròxim compromís de la Selecció se celebrarà dijous que ve davant de les amfitriones.