El Levante UD B iniciarà la competició de lliga este cap de setmana. Els de José Gómez començaran el campionat del Grup VI de Tercera Divisió com a visitants.
El filial llevantinista es desplaçarà a Torrevieja per a enfrontar-se al conjunt local el diumenge a les 18 hores. L´encontre se celebrarà en el Camp Municipal Vicente García.