Skip to main content
Primer Equip
Iborra i Héctor Rodas es perdran el partit davant del Salamanca per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Iborra i Héctor Rodas es perdran l'encontre de diumenge que ve davant de la UD Salamanca per sanció, després que la passada jornada veren cartolina groga, que al tractar-se de la quinta, ocasiona suspensió.

A més, Rubén i Reina s'unixen a la llista de jugadors advertits de sanció junt amb Pau Cendrós i Gorka Larrea, que amb quatre cartolines grogues cada un d'ells, es troben a la vora de la suspensió.

Xisco Muñoz i Ángel compten amb 3 cartolines grogues; Robusté, Jorge Pina i Marc Mateu tenen 2, mentres que Pallardó, Samuel, Manu Herrera i Miguel Pérez només tenen una.

D'altra banda, Luis García recupera a Javi Guerra per a esta jornada, després que es perderen la passada per sanció.