Iborra, Pedro López, Chris i Rubén completen l´últim entrenament de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!
Iborra, Pedro López, Chris i Rubén han completat la sessió de treball que la plantilla del Levante ha desenrotllat des de les 10:30 hores en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Els quatre jugadors mencionats s'havien exercitat a menor intensitat en els entrenaments anteriors per diferents lesions de diversa consideració. El quartet ha superat amb total normalitat les distintes pràctiques establides en la vespra del partit que demà des de les 21.00 hores enfrontarà al Levante i al Real Saragossa en el coliseu del barri d'Orriols. Per la seua banda, Barkero s'ha sotmés a una sessió personalitzada de fisioteràpia circumscrita al procés de recuperació de l'elongació del bíceps femoral amb una inflamació del tendó pròxima que es va produir en el duel davant del Real Mallorca.