Skip to main content
Primer Equip
Iborra s´unix a la llista de jugadors advertits de sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Vicente Iborra s'unix a la llista de jugadors advertits de sanció esta setmana, després que en l'encontre davant del Tenerife de la passada jornada, Bernabé García li mostrara la cartolina groga que li deixa a la vora de la suspensió.

El de Moncada es queda així amb quatre cartolines grogues, les mateixes que tenen

Jorge Pina, Xisco Nadal i Geijo.

Molinero, Robusté, Rubén, Reina i Del Moral tenen tres grogues en el seu compte particular; Samuel, Yago i Felipe sumen dos cartolines, mentrestant, Ballesteros, Pedro Vega, Adrián i Ángel només tenen una.

Per tant, Luis García no perd cap jugador per sanció per a esta jornada davant de la SD Huesca.