Skip to main content
Primer Equip
Intensa sessió de treball físic en una matinal plàcida a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Sol ocórrer, en la jornada intermèdia de la setmana, que l'entrenament tinga un accentuat caràcter físic. Una cosa així va succeir en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol en la sessió de hui dimecres 24 de novembre del 2010. El grup es va enfrontar amb estoïcisme des de les 10:30 hores a una matinal eminentment física després d'un dia de descans. La veu d'Estanis Asensi, preparador físic de l'entitat, va adquirir força. Baix la seua tutela, i davant de la sempre atenta mirada de Luis García, el col·lectiu supera diversos circuits amb preponderància d'este plantejament. Una jornada més, el preparador madrileny va comptar amb la presència de diversos jugadors del filial a fi de pal·liar l'absència dels integrants de la primera plantilla que no estan participant en els entrenaments diaris en les últimes jornades. Els futbolistes amb lesions de major duració seguixen les pautes establides en la seua recuperació. Per la seua banda, Gorka Larrea, el qual no va poder estar disponible en el xoc entre el Levante i el Racing de Santander, va participar junt amb la resta del bloc en els distints exercicis desenrotllats previs a l'ús del baló. Quan l'equip va entrar en contacte amb l'esfèric es va exercitar al marge seguint una planificació personalitzada. La previsió és que demà s'introduïsca junt amb el grup.