Skip to main content
Fútbol Base
Iván López, Rubén García i Marcos Castells, Subcampions d´Espanya amb la Valenciana Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!

Els llevantinistes Iván López, Rubén García i Marcos Castells s'han classificat amb la Selecció valenciana Sub-16 com a Subcampions d'Espanya després de caure derrotats este matí en la final davant de Catalunya per 3-0.

Els dos primers van formar part de l'onze titular que va alinear el tècnic Óscar Medina, mentres que Marcos va botar al terreny de joc en la segona mitat.

Els valencians s'han quedat a les portes d'aconseguir el campionat d'Espanya darrere d'una gran participació, tant en les eliminatòries prèvies com en la fase final, però han defés els colors valencians fins a l'últim moment portant el nom de la Comunitat al més alt.