Skip to main content
Atlético Levante UD
Jalid va jugar l´encontre amistós que va enfrontar al Marroc davant de Senegal
There are no reactions yet. Be the first!

Jalid Kerkich, jugador del Levante UD B, va participar dissabte passat amb la Selecció del Marroc en l'encontre amistós que va jugar este combinat davant de Senegal. El futbolista granota va disputar els noranta minuts d'este compromís.

Jalid va ser convocat per la seua Selecció per a disputar els partits classificatoris per als Jocs Olímpics de Londres 2012 davant de la RD del Congo. En el partit d'anada El Marroc es va imposar per 2-1. El pròxim dia 18 se celebrarà la tornada a Kinshasa.